Sun silmistäs heijastuu
kyyneleet aidoimmat
älä niitä koskaan piilota
vaan säilöön tarkkaan tiputa
Mä haluan nähdä Isän niitä hellivän
ja sua iloiten kantavan

Sun sanoistas kuvastuu
hiutaleet kosteimmat
älä niitä tänään sekoita
vaan sieluun tarkkaan aseta
Mä haluan nähdä Isän niistä kiittävän
ja sua siunaten tukevan

Sun ilmeistäs paljastuu
tunteheet tärkeimmät
älä niitä koskaan kuihduta
vaan syliin suojaan vuodata
Mä haluan nähdä Isän niitä halaavan
ja sua ihaillen katsovan

Sun päivistäs hengittää
askeleet vapaimmat
älä niitä tänään hukuta
vaan armoon suojaan kuljeta
Mä haluan nähdä Isän niistä kukkivan
ja sua hymyillen vaalivan

Sun sisälläs parantuu
sirpaleet kipeimmät
älä niitä koskaan turruta
vaan toivoon hoivaan taluta
Mä haluan nähdä Isän niistä kokoovan
ja sua kaivaten kutsuvan

writer: Riitta Savijoki